47تا جوک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
47تا جوک
نوشته شده در پنج شنبه 20 آذر 1393
بازدید : 90
نویسنده : AmirHossein22

دختره با خوشحالي استاتوس گذاشته: آخ جون عمه شدم 

کامنتی که پسرا براش گذاشته بودن :

عزاس عزاس امروز، روز عزاس امروز.

عزيزم تسليت منو بپذير. تو خيلي جوون بودي.

اميدوارم عمه يه پسر سرتق نشده باشي.

و همچنان کامنت هاي محبت آميز ادامه دارد.....

شما بوديد چي كامنت مي زاشتين ؟

 

 

 

بابام ميگه يكمم درس بخوني بد نيستا !!

بهش گفتم تو درس مي‌بيني و من پيچش درس :|:|

بابام 10دقيقه سر تكون داد و اتاق و ترك كرد p:

 

 

 

با دوس دخـدرم رفته بودم پارک بعد ديدم بابام داره زنگ ميزنه ...

با صداي خوابالود گفتم : بلــــــــــــــــــــه ...

گفت : سلام بابا کجايي ...

با خميازه گفتم : خونه خوابم چطور ...

گفت : هيچي داشتم رَد ميشدم ديدم يه ماشين دقيقا مثل ماشين تو بغل پارک گذاشته بود نگران شدم ...

عاخه از گلگير تا در عقبو زده بودن ...

من گفتم نه بابا من خونه خوابم باي ...

منو ميگي ريــدم تو خودم ! سريع دست طرفو گرفتم دويدم سمت ماشين ...

همين که رسيدم ديدم بابام وايساده ...

هيچي ديگه معرفي کردم : بابا نازيلا ، نازيلا بابام

الانم متواريم ...

کسي جايي واسه خواب داره؟ :|

 

 

 

اين روزا انقدر تو فسبوک جمله هاي عاشقانه و شکست عشقي خوندم جدي جدي باورم شده يکي ترکم کرده رفته 

الان منتظرم برگرده 

 

 

 

سکوتم از رضايت نيست

دلم .....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

درد ميکنه حوصله حرف زدن ندارم

 

 

 

دعاي شب قبل از امتحان که بسيار مجرب افتاده است :)

"اللهم اجلس في بغلنا تلميذ خرخونا و جعل اطرافنا مراقب گا گولنا"

" الهي آمين يا رب العالمين

 

 

 

اين پسرايي که تا يه دختر ميبينن

دست ميکنن تو جيبشون و آيفون رو در مييارن؛

به جاي اينکارا..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

اون شلوارو بکش بالا، بــــاســـنت معلوم نباشه..والا :))

 

 

 

من همسن و سال تو که بودم،6،7 تا پيج وتنهايي مي چرخوندم !..........

.

.

.

.

.

از سري سرکوفت هاي من به فرزندم در آينده!

 

 

 

تو بانک ،رو دسته صندلي نوشته بود وقتي زلزله اومد پشت صندليو نگا کن.پشتشو نگا کرديم نوشته بود الان نه خره وقتي زلزه اومد!!!

يعني تحريما داره از ريشه ملتو نابود ميکنه ها !!!

 

 

 

با يکي از همکلاسي هاي دوره دبستان رو دم دانشگاه ديدم، داشتيم گپ مي زديم که دوتا دختر که ازشون بدم ميومد از در دانشگاه اومدن بيرون. گفتم: اه باز اين عن آمد! گفت: اون خواهرمه! سريع گفتم: نه! اون يکي!Hello

گفت: اونم زنمه!!!

 

 

 

يارو زنگ زده بود راديو ميگفت :پيغام من به اوباما اينه که اگر روزي صد تا موشک بزني به تهران ما يک قدم عقب نميريم!مجري پرسيد: از کجا تماس ميگيريد؟ گفت: فيروز آباد فارس!

 

 

پشت سيستم پسرخاله دوازده سالم نشستم

مي بينم رو دسکتاپش 208 تا عکس خاک برسريه

بش ميگم: تو خجالت نميکشي؟؟؟

ميگه: خوشت اومد برشون دار :|

والا من تا پونزده سالگيم فک ميکردم

رابطه ي زناشويي يني :

مردا زنشونو ميبرن حموم ميشورن ... :|

 

 

 

ميدوني وقتي بچه بودي و تو يه درس نمره کم مياوردي . . .

چجوري به پدر و مادرت مي گفتي که عصباني نشن ؟

اينجوري . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

" اينقدر سخت بود که نگو ... همه صفر شدن "SurpriseRuminate

 

 

 

يکي از فانتزيام اينه که بـرم توي بانک بعد با موبايلم حرف بزنم بلند بگم : بياين داخل حــــــالا وقــــتـشه شــروع کـــنــيد

قيافه ملت ديدني ميشه خخخ

 

 

 

جرق....جرق....جر ق....جرق....جرق ....جرق....جرق. ...جرق....جرق.. ..جرق....جرق... .جرق....جرق.... جرق....جرق....جرق....جرق...... .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

..

.

.

.

.

اينم يه اسپنــــد دور سر همه ي شمايي که اين پست و مي خونين و کامنت میزارین مکنين

تا بترکه چشم حسود ))

 

 

 

يه بار اومدم خودمو واسه مامانم لوس کنم بهش گفتم مامان اگه من بميرم چيکار ميکني؟

گفت مرگ بگيري مردشور برده …

الهي به تير غيب گرفتار بشي…

سرت به سنگ لحد بخوره …

لال شي ايشالا آخه اين چه حرفيه؟!

داشتم عزرائيلو ميديدم خداوکيلي…|:

 

 

جا داره از اون دسته دختراني که با جمله

” همه مردها از يه قماشن “

منو در رديف ، انيشتن و ابوعلي سينا و رازي و مصدق و اينا قرار ميدن

تشکر ويژه داشته باشم !

 

 

هر زمان لواشک رو گذاشتى گوشه لــُـپـِت و تونستى نَجُوييــش

يَنـى به نفسِت مــُــسَلط شدي :|

 

 

دو تا پسربچه 5 و 7 ساله تو فاميلمون داشتن دعوا ميکردن

يعني داداش بزرگه داشت کوچکه رو کتک ميزد ؛ من رفتم پا در ميوني کردم

و کوچيکه رو نجات دادم بعدش همون کوچولوه بهم فوش ميده ميگه

به تو چه داداشمه ؟؟؟ صلاحمو ميدونه داره تربيتم ميکنه !

 

 

يادش بخيرچقد اسکل بودم!

نيم ساعت دست به سينه مينشستم تا مبصر اسمم روجزءخوبها بنويسه!

بعدم معلم ميومدبدون توجه به اسم ها تخته روپاک ميکرد!

وچقداسکل تر بودم که زنگ بعدي هم دست به سينه مينشستم !

 

 

 

بالاخره فهميدم چرا اينقد تو عروسيا بهت اصرار ميکنن بري برقصي!

:

:

:

:

:

:

:

چون خودشون جا ندارن بشينن! وقتي هم برگردي هم جا نداري هم ميوه،تازه شيرينياتم خوردن

 

 

 

میدونید .. تو خواستگاری اونایی كه قبلاً باهم دوس دختر دوس پسر بودن ، وقتی میگن برید تو اتاق حرف بزنید میرن تو اتاق چه كارایی می كنن؟ French KissKiss

كصــــــافـطـا !!

 

 

 

پيف پيف ... اه ... اه ... چه بوي گندي ...

خفه شديم چه خبرته بابا ...

مگه چي خوردي ...

.

.

.

.

.

حمييييييييييييييد ...!

(تبليغ کنسرو لوبياي تبرک)!

 

 

 

روايت داريم تو جهنم چهل تا دخترميزارن جلوت

بهشون پارک دوبل ياد بدي

من رفتم توبه کنم! :))))

 

 

 

آدم آهنگاي داريوشُ گوش ميده هوس ميکنه يه بليط به مقصد لوس آنجلس بگيره بره اونجا بشينه واسه وطن گريه کنه

 

 

 

يواش يواش داريم از شرايط بخور و نمير به شرايط نخور و بمير تغيير وضعيت مي‌ديم!...

باشد که رستگار شويمLibra

 

 

 

اين سوال مدتيه ذهنم رو به خودش مشغول کرده: اين عربها "چ" ندارن، چه طوري عطسه مي‌کنن؟

 

 

خدايا ميگم، شما که که با يه سکه پنجاه تومني، دفع هفتاد بَلا مي کني... چقدر بديم کلا بي خيال شي ؟

 

 

دلم ميخواد راننده ماشين پليس بشم بلندگو بگيرم دستم بگم :

راننده پژو حرکت کن!

 مگان!! سرت رو بنداز پايين ! مگه خودت خواهر مادر نداري !؟

 ماکسيماي مشکي ؟ شيطون دختراي قشنگي سوار کردي!؟

 206 صندوق دار آهنگت خيلي قديميه...عوضش کن... !؟ ..

بنز مشکي ... بنننننننز ... فخر مي فروشي ؟!! بزن بغل

 

 

روزي بيل گيتس به رستوراني ميره و بعد از تموم شدن غذاش 5 دلار به گارسون پاداش ميده.گارسون تعجب ميکنه و ميگه جناب بيل گيتس، دختر شما ديروز به همين رستوران اومد و 100 دلار به من پاداش داد،شما فقط 5 دلار پاداش دادين ! بيل گيتس در جواب گفت: اون دختره يک ميليونر هست و من پسره يک کشاورز...

 

 

 

يکساعته اومدم فيسبوک و در اتاقمم بستم ک دارم درس ميخونم

الان بابام اومده ميگه دخترم داري چيکا ميکني؟

گفتم دارم درس ميخونم ميگه بيا کتابتم ببر که بهتر متوجه شي :)))

 

 

 

از قيافه پسره معلومه مسواک شخصي هم نداره ,,,,

قيافش شبيه دمپايي جلو بسته ي توالت ميمونه,,,

بعد تو فیسبوک نوشته :

"من هميشه بهترين ها واسم بوده و هست ,,,,

اگه مال من نشدي قطعا بهترين نبودي"

 

 

 

از اينكه بعضيا نميان سمتت ناراحت نشو ايراد از تو نيست!!

مگس هيچوقت سمت گل نميره

هميشه ميره سمت عنى مث خودش"

 

 

 

يکي از فانتزيام اينه که وقتي دوست پسرم دراز کشيده يه دفعه بپرم و بالشو بذارم جلو دهنش،

بعد وقتي ديگه داره خفه ميشه بالشو بر دارم و بهش نفس مصنوعي بدم....

بعدم يه عمر منت سرش بذارم که زندگيتو مديون مني:-)))))))))

 

 

 

هر گلی یه بویی داره چیست؟

 

.

.

.

.

.

.

توجیه آقایون برا خیانت به خانوماشون ((:

ماشاالله عینِ ِ زنبور میخان همه گلا رو بو کنن خجالتم نميكشن

 

 

 

مامانم ديروز يه طرح داد خفن يعني مصرف برق رو نصف مي کنه

گفت صبح که بلند مي شي برو يه عکس از تو يخچال بگير

بذار بکگراند مانيتورت

تا شب هر موقع خواستي بياي درش رو باز کني ، به همون عکس نگاه کن!

 

 

 

دختره استاتوس زده : يـه دوس پسر نداريم موهاش فِر

باشـه" صداش کنيم ببعيـــه مـــن"

:

:

پسره زیرش کامنت نوشته : بعععععع بععععع

:

:

خعلی حالم بده ...دو دقیقه سکوت

 

 

 

چه صيغه ايه هرچي پسر خوشگله گير دختر زشت ميفته هرچيم دختر خوشگله گيره پسر زشت ...؟

من نگران خودمم احتمالا اگه اين قانوندرست کار کنه گودزيلا گيرم مياد!

 

 

 

 

يه شلوار كردى دارم انقدر راحته كه وقتى پامه، هر 5 دقه يه بار نيگا ميكنم ببينم پامه هنوز يا نه...

.

.

.

.

.

معاوضه با زمين يا خودرو... :))

 

 

 

دختر: عسيسم؟ عجقم؟! خوجملم!

واسه ولنتاين چي چال قلاله بکنيم؟

.

.

.

.

.

.

 

پسر: قراره باهم فارسي کار کنيم

 

 

 

ديشب داشتم فوتبال رو از کانال عربي مي‌ ديدم ...گزارشگر هر جمله‌ اي ميگفت , مادربزرگم ميگفت آمين !!!

 

 

 

دوست پسـري که بهت نگه شالتو بکش جلو دوست پسر نيس سيب زمينيه

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: